woensdag 5 maart 2014

Vlinderkaart

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik een vlinderkaart zien met Dutch Doobadoo shape art mal vierkant en heel veel Noortjes.

Ik heb A4 linnenkarton gebruikt van Euroland die in diverse kleuren verkrijgbaar is.
Dit keer heb ik voor paars gekozen en het papier is van de vintages blokje van Studiolight.

De bloemen op de kaart heb ik zelf gemaakt en heb deze met paarse inkt gekleurd en daarna een splitpen door alle bloemen heen gedaan op volgorde van groot naar klein.Nu met glimmermist goed nat gemaakt. Nu kun je eenvoudig alle bloemen invouwen tot een grote knop.
Als het droog begint te worden kun je ze uitvouwen en in model vouwen naar keuze. Zie voorbeeld foto.






















Ik heb de vlinder 3D gemaakt en een meeldraadje er tussen geplakt. Vlinderrand heb ik met distress inkt walnut stain de randen gedaan.
De postcard heb ik gekleurd met distress en gewoon inkt ingekleurd. Als tip heb ik make-up tips die je gebruikt voor je oogschaduw. Super handig toch?

Tot snel!

Groetjes Tamara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten