maandag 10 februari 2014

Mannenkaart

Hoi allemaal,

Vandaag een mannenkaart gemaakt voor een speciaal iemand met veel Dutch Doodadoo artikelen en diverse kleuren inkt.

































Heb een vierkante witte kaart gebruikt en diverse papier van de paperpads van Studiolight.
Als eerste heb ik alle randen van het papier gekleurd met distress inkt walnut stain.
Ik had nog heel veel restjes over van het papier van Studiolight en heb verder niks gesneden maar gekeken of het paste. Zo maak je ook netjes alle papier op.

Het grootste designer papier heb ik als eerste bewerkt en heb daarvoor mask art stencil A5-01 en A5-02 en pop art.
Heb weer distress inkt walnut stain en donker blauw inkt gebruikt van Boekenvoordeel.
Ben links onder begonnen met de stenen muur en boven links en rechts bewerkt met stencil pop art.

Stencil honinggraad heb ik op het blauwe design papier met donker blauw inkt bwerkt.

Ik begin zelf altijd vanuit de hoeken en kijk af en toe voorzichtig of het resultaat is wat ik voor ogen had.

Had van mijn dochtertje nog een oud spijkerbroekje die ze niet meer aan kan verknipt en een rechthoekig stukje met een stoffen schaar geknipt. Om het te plakken op je kaart heb ik een stukje
aslan gebruikt zodat het goed blijft zitten. heb de zijkant ook een beetje geraffeld voor een stoer effect.

Om te pimpen hen ik de nieuwe kraft gears gebruikt van Dutch Doobadoo.
Heb deze met versamark goed nat gmaakt en daarna koper kleurige embossing poeder gebruikt en met heattool warm gemaakt tot en goed gesmolten is.
Heb ze daarna met lijm vast gezet.
Tekststempel gefeliciteerd is van Joy Crafts.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en zou het leuk vinden als jullie een reactie zouden achterlaten?

Groetje Tamara




Geen opmerkingen:

Een reactie posten