zondag 9 februari 2014

Babykaart meisje

Hoi allemaal,

Heb deze keer een babykaartje gemaakt voor mijn zwager en schoonzus die bijna
gaat bevallen. Super spannend!





















Heb als basis gebruikt en het idee van de kaart komt uit Noor magazine.
Tip karton komt bij mijn werk vandaan Euroland. Goeie kwaliteit en veel kleuren. Nieuw toegevoegt als idee van mij hebben we nu als test in een aantal filialen ook A4 karton in diverse kleuren. Dit is erg handig voor de Dutch Doobadoo mallen.

Verder heb ik de nieuwe veren van Noot gebruikt en de balonnen van Marianne Design.
Stempel is van Bebunni zo schattig en de tekst ook. Heb nog rechtsonder plakparels gebruikt.

In de binnenkant heb ik een tekststempel gebruikt met liedje slaap kindje.





















Tot snel!

Groetjes Tamara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten