zondag 16 maart 2014

Panpastel verjaardagskaart

Panpastel verjaardagskaart

Vorige week een cursus panpastel gevolgd bij Martine Bosman en dat was zo gaaf dat ik gelijk
pannetjes heb gekocht en aan de slag ben gegaan.
Wat ontzettend leuk en ben bang dat dit een super verslaving gaat worden.
Ben nu alweer aan het kijken voor wat nieuwe kleurtjes erbij.
Het is ook super in combinatie met Dutch Doobadoo stencils.

Mijn schoonzus is komende maandag jarig en heb nog even een leuk verjaardagskaartje gemaakt.
Het is ook dubbel feest voor jaar want ze is net bevallen afgelopen dinsdag van een meisje en ze heet Noor. Het is een schatje.

Heb een vierkante kaart gebruikt als basis en design papier zijn allemaal restjes die ik had bewaard maar van wie ze zijn heb geen idee.
Heb mijn favoriete stempel van magnolia gebruikt omdat deze voor meerdere doelen gebruikt kan worden.
De bloemen achtergrond in de kleur magenta heb ik gemaakt met panpastel en stencil is van Dutch Doobadoo. De bloem is een shape art mal van Dutch Doobadoo en heb de 2 kleinste formaten gebruikt.

De kaart heb afgewerkt met pareltjes en lekker veel Noortjes. De randen van het papier heb ik met distress inkt walnut stain.

Ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden?

Groetjes Tamara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten